چاپ کتاب «فناوری اطلاعات و ارتباطات بر تصمیمات بازاریابی کارافرینانه در طول کوید ۱۹» در جهاد دانشگاهی مازندران

۱۱ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۸ کد : ۶۲۰۴۷ خبر تصویری فرهنگی
تعداد بازدید:۸۲
به همت انتشارات جهاد دانشگاهی مازندران کتاب «فناوری اطلاعات و ارتباطات بر تصمیمات بازاریابی کارافرینانه در طول کوید ۱۹» چاپ و روانه بازار شد.
چاپ کتاب «فناوری اطلاعات و ارتباطات بر تصمیمات بازاریابی کارافرینانه در طول کوید ۱۹» در جهاد دانشگاهی مازندران

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی مازندران، کتاب «فناوری اطلاعات و ارتباطات بر تصمیمات بازاریابی کارافرینانه در طول کوید 19»   تالیف مریم بهرامی دراسله  در هشت فصل در قطع وزیری  چاپ و روانه بازار کتاب شد.
فصول کتاب به شرح ذیل است:
فصل اول: فناوری اطلاعات و ارتباطات  
فصل دوم: تصمیمات بازاریابی  
فصل سوم: رابطه بین فناوری اطلاعات و بازاریابی  
فصل چهارم:  بازاریابی کارآفرینانه  
فصل پنجم:  بازاریابی کارآفرینانه کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت فناوری اطلاعات  
فصل ششم:  تاثیر همه گیری COVID-19 بر علم و فناوری  
فصل هفتم:  بازاریابی در دوران کووید 19 و پس از آن  
فصل هشتم: کارآفرینی در دوران همه‌گیری کووید 19
گفتنی است؛ این کتاب دارای 152  صفحه است که در هزار نسخه در بهار 1402 با قیمت 100 هزار تومان به چاپ رسید.

 

کلیدواژه‌ها: جهاد دانشگاهی مازندران چاپ کتاب فناوری اطلاعات


( ۱ )

نظر شما :