چاپ کتاب «فناوری اطلاعات و ارتباطات بر تصمیمات بازاریابی کارافرینانه در طول کوید ۱۹» در جهاد دانشگاهی مازندران
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی مازندران، کتاب «فناوری اطلاعات و ارتباطات بر تصمیمات بازاریابی کارافرینانه در طول کوید 19» تالیف مریم بهرامی دراسله در هشت فصل در قطع وزیری چاپ و روانه بازار کتاب شد.
فصول کتاب به شرح ذیل است:
فصل اول: فناوری اطلاعات و ارتباطات
فصل دوم: تصمیمات بازاریابی
فصل سوم: رابطه بین فناوری اطلاعات و بازاریابی
فصل چهارم: بازاریابی کارآفرینانه
فصل پنجم: بازاریابی کارآفرینانه کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت فناوری اطلاعات
فصل ششم: تاثیر همه گیری COVID-19 بر علم و فناوری
فصل هفتم: بازاریابی در دوران کووید 19 و پس از آن
فصل هشتم: کارآفرینی در دوران همهگیری کووید 19
گفتنی است؛ این کتاب دارای 152 صفحه است که در هزار نسخه در بهار 1402 با قیمت 100 هزار تومان به چاپ رسید.
نظر شما :