برگزاری کارگاههای آموزشی بازاریابی دیجیتال در مازندران
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی مازندران، رمضان مهدیزاده فومشکناری مدیر تجاریسازی فناوری و اشتغال جهاد دانشگاهی مازندران اظهار کرد: استانداری مازندران با همکاری جهاد دانشگاهی با هدف توانمندسازی بانوان این استان در حوزه تجارت الکترونیک گام اجرایی طرح توانمندسازی بانوان در حوزه تجارت الکترونیک را آغاز کرد.
وی افزود: مقرر شد این طرح در سه شهر ساری، بابل و تنکابن به صورت پایلوت اجرا شود و یک جامعه ۱۲۰ نفری در هر شهرستان از سوی فرمانداری ها انتخاب و برای مصاحبه فراخوان داده شدند که از این جمع در هر شهرستان 40 نفر برای آموزش در نظر گرفته شدهاند.
مدیر تجاریسازی فناوری و اشتغال جهاد دانشگاهی مازندران گفت: پنج عنوان برای دوره تجارت الکترونیک برای این افراد تعریف شده که در گام اول در روزهای ۲۴ و ۲۵ خرداد در شهرهای ساری و بابل آموزش خود را آغاز کرد.
روفیا مجیدی معاون مدیر کل امور بانوان استانداری مازندران با اشاره به اینکه امور بانوان استانداری مازندران تمام تلاش خود را در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این طرح به کار گرفته است تا در مسیر توانمندسازی بانوان استان به درستی اجرا شود، گفت: بانوان کارآفرین و پیشرانهای مشاغل خانگی هستند.
وی افزود: محتواهای ارائه شده در این طرح آموزشی و ترویجی شامل آینده کسب و کارها، تجارت در فضای مجازی، تولید و بازاریابس محتوا، ایجاد یک فروشگاه در فضای مجازی و بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی در نظر گرفته شده است.
معاون مدیر کل امور بانوان استانداری مازندران خاطرنشان کرد: چهار رویداد ترویجی جهت معرفی پلتفرمهای فعال بومی برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.
مجیدی ابراز امیدواری کرد که، با برگزاری چنین دوره هایی موجبات تثبیت مشاغل خانگی را در استان شاهد باشیم.
نظر شما :